Geen producten in je winkelwagen
Namens DeHoutgroothandel streven wij naar 100% klantvredenheid. Klachten en opmerkingen nemen wij dan ook uiterst serieus.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."
Onze klanten beoordelen ons met een 9,5 op webwinkelkeur
De Houtgroothandel is de online nummer 1 in plaatmateriaal
Wij bezorgen uw bestelling Binnen 2 tot 5 werkdagen
Wij zijn bereikbaar van 08:00 tot 17:30 op werkdagen
Geen producten in je winkelwagen